Cisza, światło i drzewa za oknem. Nowy numer „Home & Design” subtelnie o luksusie
Co dziś oznacza luksus? W świecie architektury i designu nie chodzi już o metraż czy połysk, ale o przestrzeń, która daje spokój i kontakt z naturą. Nowy numer magazynu Home & Design, którego premiera odbędzie się podczas Łódź Design Festival 2025, to opowieść o projektowaniu, które ma oddech i sens.
Subtelna rewolucja. O czym przeczytamy w nowym numerze?
W najnowszym wydaniu Home & Design redakcja przygląda się zmianom, jakie zachodzą w myśleniu o projektowaniu – nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Na pierwszy plan wysuwają się hasła: ekologia, uważność i dostępność. Jak podkreślają redaktorki naczelne magazynu, współczesny luksus nie ma już nic wspólnego z połyskiem, za to coraz więcej – z ciszą, światłem i zielenią za oknem.
W numerze znajdziemy relację z targów w Mediolanie – tym razem nie olśnienie i przesyt, ale powściągliwość i szacunek wobec natury wyznaczyły kierunek projektowego dyskursu. Znajdziemy tu także słowniczek budownictwa ekologicznego, opracowany przez architektów, nie przez marketingowców, oraz materiał o projektowaniu przestrzeni przyjaznych osobom neuroróżnorodnym.
Premiera w Łodzi, potem… kolejne festiwale i wydarzenia
Premiera nowego numeru Home & Design odbędzie się podczas Łódź Design Festival 2025 – jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie polskiego designu. Magazyn będzie dostępny także podczas kolejnych branżowych spotkań i festiwali w kraju. To ważny gest obecności i dialogu – nie tylko z projektantami, ale i odbiorcami, którzy szukają prawdziwej wartości w estetyce. A już dziś możecie go pobrać za darmo, klikając tu: dom.wprost.pl/dodatki-specjalne.
Design, który nie musi krzyczeć
„To numer o projektowaniu, które nie musi krzyczeć, by zostać usłyszane” – czytamy we wstępie redakcyjnym. Nowe Home & Design stawia pytania o sens projektowania, ale też udziela odpowiedzi: mniej znaczy więcej, a prawdziwe piękno rodzi się z uważności i troski.
Dla kogo ten numer?
Dla projektantów, którzy szukają kierunku. Dla inwestorów, którzy chcą budować odpowiedzialnie. Dla czytelników, którzy w designie widzą więcej niż tylko estetykę – widzą wartość, narrację i przyszłość.