Tym, co przyciąga inwestorów do luksusowych nieruchomości, jest ich deficytowość. Doskonale zdają sobie sprawę, że apartamenty w najbardziej prestiżowych projektach znikają z rynku niemal od razu po ogłoszeniu przedsprzedaży. Jak rozpoznać produkty, które zapewnią nam najwyższy zysk i zagwarantują poczucie wyjątkowości?
– Jest wiele czynników, które powinna spełnić nieruchomość, aby w ogóle mówić o premium. Niezmiennie jest to lokalizacja w centrum miasta, z pełnym dostępem do infrastruktury, umożliwiająca życie zgodne z jego rytmem. Stanęliśmy jednak przed prawdziwym wyzwaniem, bo inwestorzy pragną jednocześnie bliskości kojącej natury, oczekując dostępu do terenów zielonych. Do niedawna luksus kojarzył się z przepychem, przytłaczającą wręcz elegancją, dziś odchodzimy od takiego postrzegania premium na rzecz dyskretnego luksusu, który tworzą przyjazne, ciepłe przestrzenie zapewniające oczywiście udogodnienia na miarę pięciogwiazdkowych hoteli – mówi Inez Otto, Sales and Marketing Director – West w Angel Poland Group, ekspertka rynku nieruchomości premium.
Angel Poland Group jest jednym z wiodących deweloperów, który od początku swej działalności wyznacza trendy na rynku nieruchomości premium. Za sukcesem Grupy stoi jej ponad 20-letnie doświadczenie, ale również niezaprzeczalna wrażliwość na otoczenie realizowanych inwestycji. Jej najnowszy, wrocławski projekt The Upper House by Angel jest dziś najbardziej pożądanym projektem w mieście. Przyszli mieszkańcy liczącego 17 pięter apartamentowca na co dzień będą mogli korzystać z unikatowych części wspólnych stworzonych we współpracy z renomowanymi hiszpańskimi architektami z ADC Atelier. Intencją projektów było stworzenie przestrzeni pełnych sztuki, różnorodnych tekstur, zieleni i tego, za czym coraz bardziej tęsknimy, czyli ciepła. Wśród udogodnień znajdą się m.in. 25- metrowy basen ze strefą relaksu i imponującą ilością zieleni, kompleks saun, przestronny fitness, residence lounge, a także biblioteka i miejsce do pracy z widokiem na zielone patio. W przestrzeni budynku przewidziano również gaming room, kids club, lobby z całodobową recepcją oraz zielony taras na dachu 10. piętra.
– The Upper House to projekt wyjątkowy, którego potencjał dostrzegają najbardziej wytrawni i doświadczeni na rynku inwestorzy. Zgodnie z trendem quiet luxury, nie woła o atencję, ale emanuje jakością i unikatowymi wnętrzami. To nie tylko miejsce do życia – to nowa jakość w segmencie nieruchomości premium, gdzie każdy detal ma znaczenie, a luksus spotyka się z funkcjonalnością, tworząc przestrzeń, która inspiruje i zachwyca – podsumowuje Inez Otto.
Warto zaznaczyć, że w ramach wrocławskiej inwestycji grupa Angel Poland zapewnia inwestorom wsparcie zespołu ekspertów specjalizujących się w kompleksowej obsłudze nieruchomości premium. Dzięki temu klienci, po zakończeniu budowy, w ramach usług Angel Management otrzymają pełne wsparcie, zarówno w formie zarządzania najmem długoterminowym, jak i sprzedaży na rynku wtórnym. To prawdziwe premium na miarę dzisiejszych czasów.
Czytaj też:
Kobieca siła w projektowaniu wnętrz – wywiad ze znakomitą architektkąCzytaj też:
Kobieta, która wzbudziła zazdrość papieża modernizmu