Westwing I Crosby Studios

Westwing I Crosby Studios

Dodano: 
Westwing Crosby Studios Showroom Paris Benoit Florençon
Westwing Crosby Studios Showroom Paris Benoit Florençon Źródło: Materiały prasowe
Współpraca na nowo definiująca kreatywne granice współczesnego życia i przywództwa w designie.

Westwing, europejski lider e-commerce w kategorii Beautiful Living przedstawia ekskluzywną współpracę z uznanym, wizjonerskim artystą i projektantem Harrym Nurievem, dyrektorem kreatywnym i założycielem Crosby Studios. Kolekcja Westwing I Crosby Studios wprowadza eksperymentalne podejście Harry’ego Nurieva do świata Home & Living.

Ta wyjątkowa współpraca łączy dwie kreatywne siły, które łączy wspólna wizja: przekonanie, że design ma moc poruszania, inspirowania i stawiania wyzwań. Harry Nuriev, znany ze swojego eksperymentalnego podejścia na styku sztuki, mody i wnętrz, na nowo definiuje pojęcie pięknego życia – i zaprasza odbiorców do wszechświata, w którym osobista ekspresja i komentarz kulturowy spotykają się w designie. Współpraca z wizjonerem, który tworzył z takimi markami jak Balenciaga, Alexander Wang i Nike, pozwala Westwing wkroczyć w nowe obszary rozmów – o współczesnym designie, interdyscyplinarnej kreatywności i ewoluującej przyszłości estetyki stylu życia.

Kolekcja Westwing I Crosby Studios to starannie dobrany wybór artykułów z kategorii mebli, tekstyliów, dekoracji i zastawy stołowej. Od rzeźbiarskich siedzisk i eleganckich luster, po graficzne szkło i przyjemne w dotyku tekstylia domowe – każdy element odzwierciedla intuicyjne wyczucie formy i eksperymentalny charakter Harry’ego Nurieva.

„Współpracując z Westwing, naszym celem było stworzenie czegoś wygodnego i uniwersalnie znajomego – prostego w formie, a jednocześnie rzeźbiarskiego i artystycznego w wyrazie. Wzór szachownicy, motyw przewodni kolekcji, został zainspirowany ideą punktu zerowego – pustego cyfrowego płótna, zanim cokolwiek zaistnieje. Kolekcja jest moim sposobem na zaoferowanie czegoś szczerego i nieskomplikowanego, otwartego na osobistą interpretację. Moim celem było przetłumaczenie naszego wszechświata Crosby Studios na coś, co każdy może wprowadzić do swojej przestrzeni – kawałek naszego świata, ponownie wyobrażony przez własną perspektywę” – mówi Harry Nuriev, artysta, dyrektor kreatywny i założyciel Crosby Studios.

Projekty łączą charakterystyczne kody Crosby Studios – takie jak inspirowany cyfrowym światem wzór w szachownicę oraz minimalistyczne, a zarazem rzeźbiarskie formy – z wyselekcjonowaną estetyką Westwing i pasją do inspirującego, opartego na designie życia. Rezultatem jest kolekcja zakorzeniona w kreatywnym dialogu i zabawnej transformacji.

Premiera kolekcji jest wsparta kompleksową kampanią marketingową 360°, obejmującą limitowany showroom w sercu Paryża (od 23 czerwca do 4 lipca) oraz edytorial zza kulis, prezentujący świat twórczości Harry’ego Nurieva. Reportaż, osadzony w jego paryskim mieszkaniu i studiu projektowym „Crosby Studios”, oferuje intymny portret projektanta, twórczej podróży stojącej za kolekcją oraz tego, co dziś oznacza „Beautiful Living”.

Westwing Crosby Studios Showroom Paris Benoit Florençon

Ta współpraca stanowi strategiczny kamień milowy dla Westwing: pokazuje, jak opowiadanie historii oparte na designie może wzmocnić wartość marki, budować jej znaczenie kulturowe i łączyć się z kreatywnymi społecznościami. Docierając poza tradycyjnych odbiorców z branży Home & Living, Westwing pozycjonuje się na styku sztuki, mody i projektowania wnętrz – i wzmacnia swoje ambicje, by przewodzić kreatywnością i myślą projektową. Dzięki swojemu przełomowemu językowi designu i wyselekcjonowanej wizji, kolekcja Westwing I Crosby Studios celebruje indywidualność, kreatywność i świeże spojrzenie na nowe wyobrażenie wnętrz.

Współpraca z Harrym Nurievem to wyjątkowe przedsięwzięcie dla całego zespołu Westwing. Od dawna jestem wielką fanką jego pracy – jego styl jest odważny, artystyczny i naprawdę jedyny w swoim rodzaju. Tworzył z tak wieloma niesamowitymi markami, a wprowadzenie jego nieszablonowej wizji do naszego świata jest czymś, z czego jestem naprawdę dumna. Wnosi on nieustraszoną kreatywność, która na nowo wyraża, czym może być projektowanie wnętrz – a widok takich elementów jak nasza najlepiej sprzedająca się sofa Lennon i inne charakterystyczne elementy zinterpretowane przez jego unikalną perspektywę jest po prostu niesamowity

– mówi Delia Lachance, Chief Creative Officer i założycielka Westwing.

Ten projekt odzwierciedla również szerszy cel Westwing, jakim jest tworzenie doświadczeń wzbudzających emocje i redefiniowanie tego, co dziś i jutro oznacza „Beautiful Living”.

Kolekcja zadebiutowała ekskluzywnym przyjęciem w Paryżu 23 czerwca, którego gospodarzami byli Delia Lachance, założycielka i dyrektor kreatywna Westwing, oraz Harry Nuriev, założyciel i dyrektor kreatywny Crosby Studios. Wydarzenie zgromadziło ponad 400 gości, w tym supermodelkę Anję Rubik, piosenkarza Lucky Love oraz twórców treści, takich jak Marcus Butler, Xenia Adonts i Marc Forné, a także czołowe międzynarodowe media z branży designu, mody, lifestyle'u i sztuki, jak również wiodące marki kreatywne.

Kolekcja Westwing I Crosby Studios jest dostępna online i w sklepach od 23 czerwca 2025 roku.

Źródło: Dom WPROST.pl / Westwing