Drzwi dla wymagających klientów – Decoroom właścicielem marki Kerno
Artykuł sponsorowany

Drzwi dla wymagających klientów – Decoroom właścicielem marki Kerno

Dodano: 
DOM.WPROST podczas 4 Design Days w Katowicach miał okazję porozmawiać z Jakubem Bartosem, członkiem zarządu i współwłaścicielem Decoroom oraz prezesem zarządu Kerno
DOM.WPROST podczas 4 Design Days w Katowicach miał okazję porozmawiać z Jakubem Bartosem, członkiem zarządu i współwłaścicielem Decoroom oraz prezesem zarządu Kerno Źródło: Izabela Marczak
Pracownia architektoniczna Decoroom, specjalizująca się w wykończeniu wnętrz pod klucz w styczniu stała się właścicielem polskiej marki Kerno – podlaskiego producenta drzwi. To krok, który pozwoli Decoroom łączyć tradycje stolarskie z nowoczesnymi rozwiązaniami dla najbardziej wymagających klientów.

Pracownia architektury wnętrz Decoroom w styczniu sfinalizowała przejęcie Kerno, polskiego producenta drzwi. W ramach transakcji firma przejęła nie tylko renomowaną markę, ale także zakład stolarski, który od lat tworzy wyjątkowe produkty, będące synonimem rzemieślniczej precyzji i najwyższej jakości. Kluczowym elementem sukcesu Kerno są różnorodne i nietypowe rozwiązania w zakresie produkcji drzwi i ościeżnic, a także – doświadczeni pracownicy. Zespół składa się z wykwalifikowanych stolarzy i specjalistów, w tym także kobiet, które odgrywają istotną rolę w procesie produkcji i rozwoju marki. Dzięki temu połączeniu Decoroom wzmacnia swoją ofertę, łącząc tradycję z nowoczesnym podejściem do aranżacji wnętrz.

Przejęcie marki Kerno to bardzo istotny krok w budowaniu jeszcze bardziej kompleksowej oferty dla naszych klientów. Dzięki temu możemy nie tylko rozszerzyć gamę produktów o drzwi polskiej marki, która kultywuje najlepsze tradycje rzemieślnicze, ale także dostarczyć rozwiązania najwyższej klasy, gwarantujące walory wizualne, funkcjonalność i precyzyjne wykonanie, które są dla nas tak ważne – mówi Jakub Bartos, członek zarządu i współwłaściciel Decoroom, prezes zarządu Kerno.

Lokalne rzemiosło z potencjałem

Transakcja przyniosła obopólne korzyści – nie tylko nabywcy, ale również dotychczasowemu właścicielowi i twórcy Kerno.

Cieszę się, że marka Kerno trafiła w dobre ręce i nadal będzie synonimem najwyższej jakości, jaką oferuje polskie stolarstwo. Przekazanie jej partnerowi, który uszanuje nasze wieloletnie tradycje, było dla mnie niezwykle istotne: tworzyłem tę firmę przez lata, co dostarczało mi wiele satysfakcji. Wiem, że Decoroom będzie nadal rozwijać tkwiący w Kerno potencjał, pamiętając o korzeniach marki – mówi Wiaczesław Awruk, założyciel i dotychczasowy właściciel Kerno.

Oferta marki – rzemiosło na poziomie

Kerno oferuje drzwi zewnętrzne oraz wewnętrzne, które produkuje w oparciu o wieloletnie doświadczenie, dostarczając różnorodne rozwiązania najwyższej klasy. Wizytówką marki są drzwi drewniane w nowoczesnych konstrukcjach. W jej portfolio można znaleźć nie tylko drzwi typowe, ale także malowane bądź fornirowane, ukryte, klimatyczne, loftowe, francuskie, w drewnianej ramie czy rozwiązania wykonywane na indywidualne zamówienie o dowolnej wysokości.

Decoroom stał się właścicielem Kerno – polskiej marki produkującej drzwi

Jednym z popularnych rozwiązań jest kolekcja Pinus wyróżniająca się minimalistycznym designem i zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi. Model tych drzwi można spersonalizować i wykonać w dowolnej wersji i wariancie kolorystycznym z palety RAL lub NCS.

Kolejnym wartym uwagi rozwiązaniem Kerno są drzwi Lumo Classic – loftowa propozycja w stylu francuskim.To produkt drewniany złożony z wyjątkowo smukłych ramiaków skrzydeł 6 cm z przezroczystym, bezpiecznym, hartowanym szkłem. Sprawdzi się zarówno w klasycznych, jak i nowoczesnych przestrzeniach. Dużym zainteresowaniem cieszą się również kolekcje Celtis, Muscari, Belis czy modele drzwi klimatycznych.

Od 2021 roku pracownia Decoroom prowadzi swoją autorską stolarnię w Kręczkach pod Warszawą, gdzie produkuje zabudowy meblowe na wymiar dla klientów indywidualnych i segmentu PRS. Decoroom zamierza z pasją kontynuować misję firmy Kerno z szacunkiem do jej rzemieślniczych korzeni oraz wieloletniej stolarskiej tradycji, jednocześnie w pełni wykorzystując potencjał tej polskiej marki.

Transakcję zakupu oraz przejęcia nadzorowali Agata Maćkowiak i Michał Bisiorek z kancelarii BCLA Bisiorek Cieśliński i Partnerzy.


Partnerzy wydarzenia 4 Design Days w KatowicachDOM.WPROST dziękuje partnerom wydarzenia podczas 4 Design Days – firmomFAKRO, Decoroom, Umami, 2tec2, SGI, PTWP

Czytaj też:
Moodboard w procesie projektowym. Architektki z Decoroom doceniają jego rolę
Czytaj też:
Debata, wywiady, warsztaty. Na naszym stoisku podczas 4 Design Week wiele się działo

Opracowała:
Źródło: Dom WPROST.pl / Decoroom